Renault Trucks C 18 - 33 T
GAMA RENAULT TRUCKS
Broszura GAMA C
ZAKRES MAX MOMENTU OBROTOWEGO WIĘKSZY O 20% NIŻ OFEROWANY W ROZWIĄZANIACH KONKURENCYJNYCH
GAMA C - POJAZDY BUDOWLANE
| |
DMC:
18 - 33 T
Silniki:
DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM
DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM Kabiny:
DAY CAB : KABINA KRÓTKA Z DACHEM STANDARDOWYM
NIGHT & DAY CAB :KABINA DŁUGA Z DACHEM STANDARDOWYM SLEEPER CAB : KABINA DŁUGA Z DACHEM PODWYŻSZONYM |
UKŁAD NAPĘDOWY: NOWE SILNIKI EURO 6
Technologie wybrane przez Renault Trucks do nowych silników Euro 6 gwarantują oszczędność paliwa i doskonałe osiągi dzięki silnikowi DTI 13. Najważniejsze zalety pozwalające zwiększyć rentowność.ZAKRES MAX MOMENTU OBROTOWEGO WIĘKSZY O 20% NIŻ OFEROWANY W ROZWIĄZANIACH KONKURENCYJNYCH
- SKRZYNIA BIEGÓW OPTIDRIVER trybem off road w standardzie do jazdy po drogach nieutwardzonych.
- ZBIORNIK STALOWY zapewnia maksymalną wytrzymałość.
- ZBIORNIK ALUMINIOWY zapewnia redukcję masy o 50%.
ZAUTOMATYZOWANA SKRZYNIA BIEGÓW OPTIDRIVER W STANDARDZIE
WYJĄTKOWA ŁADOWNOŚĆ
Zbiorniki i obręcze aluminiowe, hamulce tarczowe, most tandem z przełożeniem bezpośrednim: dzięki zoptymalizowanej masie własnej, Renault Trucks C zapewnia doskonałą ładowność. Zastosowane rozwiązania techniczne ułatwiają montaż zabudów i skracają czas tych operacji.- WSPORNIKI PŁYTOWE NA PODŁUŻNICACH ułatwiają montaż zabudowy.
-
DO 22,8 T NOŚNOŚCI PODWOZIA
- PRZYSTAWKI ODBIORU MOCY do napędu osprzętu. W zależności od typu: pracujące na postoju lub w czasie jazdy.
- ZWIS TYLNY dostępny o długościach zmieniających się co 50 mm, aby uniknąć cięcia podłużnic.
- WSKAŹNIK OBCIĄŻENIA dla zawieszenia tylnego pneumatycznego informuje o obciążeniu na oś, o masie całego pojazdu i zestawu drogowego.
OSZCZĘDNOŚCI PALIWA
Aerodynamiczna konstrukcja, technologie obecne na pokładzie, szkolenie z jazdy racjonalnej: wszystko zostało tak dopracowane, aby jeszcze bardziej obniżyć zużycie paliwa.
KABINA W FORMIE TRAPEZU poprawia zwrotność i zmniejsza opór powietrza.
CX (WSPÓŁCZYNNIK OPORU POWIETRZA) ZMNIEJSZONY O 12%
CX (WSPÓŁCZYNNIK OPORU POWIETRZA) ZMNIEJSZONY O 12%
POJAZD CIĘŻAROWY MUSI BYĆ NIEZAWODNY
Nową gamę pojazdów budowlanych Renault Trucks zaprojektowano z wykorzystaniem wytrzymałych elementów, podzespołów oraz rozwiązań konstrukcyjnych, które pozytywnie przeszły rygorystyczne testy. Wytrzymałość przejawia się również w wyglądzie zewnętrznym pojazdu.- ZAWIESZENIA TYLNE MECHANICZNE LUB PNEUMATYCZNE 21 t paraboliczne 3-piórowe, 26 t paraboliczne 3-piórowe, 21 t 2x2 miechy lub 26 t 2x4 miechy
- NAROŻNIKI STALOWE ze zderzakiem z tworzywa sztucznego.
- KRATKI OCHRONNE ŚWIATEŁ i reflektory z poliwęglanu w standardzie zwiększające odporność na uderzenia.
- ZDERZAK Z TWORZYWA SZTUCZNEGO ZE STALOWYMI NAROŻNIKAMI LUB CAŁKOWICIE STALOWY
- ROZSZERZONA OFERTA WZMOCNIEŃPODŁUŻNICY zapewnia wytrzymałość mechaniczną ramy.
- ZAWIESZENIA TYLNE MECHANICZNE LUB PNEUMATYCZNE 21 t paraboliczne 3-piórowe, 26 t paraboliczne 3-piórowe, 21 t 2x2 miechy lub 26 t 2x4 miechy