Renault Trucks T HIGHSLEEPER CAB
GAMA RENAULT TRUCKS
Broszura GAMA T
GAMA T - POJAZDY DALEKOBIEŻNE - EURO 6
| |
DMC:
18 - 26 T
Silniki:
DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM
Kabina:
HIGH SLEEPER CAB : KABINA DŁUGA Z DACHEM PODWYŻSZONYM, PŁASKA PODŁOGA
|
Wybranie Renault Trucks to nie tylko zakup pojazdu ciężarowego, to przede wszystkim zakup pojazdu, który w swoim podstawowym założeniu musi przynosić zysk. Przewidzieliśmy potrzeby naszych klientów. Niskie zużycie paliwa, doskonałe osiągi, niezawodny silnik, wyjątkowa ładowność: Renault Trucks dokłada wszelkich starań, aby zapewnić sukces swoim klientom.
Renault Trucks stworzył nowe silniki w oparciu o sprawdzone technologie. Nowe jednostki zapewniają duży wybór wariantów mocy, największy na rynku zakres momentu obrotowego, obniżone koszty zużycia paliwa i utrzymania z jednoczesną gwarancją wysokiej prędkości handlowej.
Nachylenie przedniej szyby pod kątem 12°, kształt trapezu: kabina została zaprojektowana w sposób gwarantujący zmniejszenie zużycia paliwa. do tego dochodzą liczne aerodynamiczne elementy wyposażenia, które poprawiają współczynnik oporu powietrza.
Renault Trucks stworzył nowe silniki w oparciu o sprawdzone technologie. Nowe jednostki zapewniają duży wybór wariantów mocy, największy na rynku zakres momentu obrotowego, obniżone koszty zużycia paliwa i utrzymania z jednoczesną gwarancją wysokiej prędkości handlowej.
5% OSZCZĘDNOŚCI PALIWA W PORÓWNANIU Z POPRZEDNIĄ GENERACJĄ.
CX WSPÓŁCZYNNIK OPORU POWIETRZA OBNIŻONY O 12%
CX WSPÓŁCZYNNIK OPORU POWIETRZA OBNIŻONY O 12%
Nachylenie przedniej szyby pod kątem 12°, kształt trapezu: kabina została zaprojektowana w sposób gwarantujący zmniejszenie zużycia paliwa. do tego dochodzą liczne aerodynamiczne elementy wyposażenia, które poprawiają współczynnik oporu powietrza.
POJAZD CIĘŻAROWY MUSI BYĆ NIEZAWODNY
Nową gamę pojazdów długodystansowych Renault Trucks zaprojektowano z wykorzystaniem wytrzymałych elementów, podzespołów oraz rozwiązań konstrukcyjnych, które pozytywnie przeszły rygorystyczne testy. Podwozie i kabinę wzmocniono, aby zapewnić maksymalną niezawodność i wytrzymałość.
ZAWIESZENIA TYLNE PNEUMATYCZNE o nośności technicznej 13 t.
10 MLN KM TESTÓW PRZEPROWADZONYCH W SKRAJNYCH WARUNKACH W TEMPERATURZE -40°C DO +60°C W KAŻDYM KLIMACIE, ABY SPEŁNIĆ WYMOGI W ZAKRESIE NIEZAWODNOŚCI I WYTRZYMAŁOŚCI.