
Transport drewna

Transport drewna
Renault Trucks - samochód ciężarowy do transportu drewna!
Transport drewna wymaga pojazdu ciężarowego, który może swobodnie poruszać się zarówno po nierównym terenie w lesie, jak i na otwartej drodze. Samochody ciężarowe do przewozu drewna oferowane przez Renault Trucks, są niezwykle solidne i wydajne.


Renault Trucks C i K 520 do transportu drewna
Ciągniki siodłowe Renault Trucks zostały zaprojektowany specjalnie do pracy w trudnych warunkach. Podwozie jest wyposażone we wzmocnione podłużnice, paraboliczne resory i w 100% stalowy zderzak z chronionymi reflektorami. Wysoki prześwit i kąt natarcia 32° oraz różne konfiguracje kabiny sprawiają, że praca z Renault Trucks K jest wydajna i komfortowa.
Bezpieczna i zdrowa pozycja za kierownicą
Pozycja kierowcy w kabinie jest niezwykle ważna, aby zapewnić doskonałą widoczność wokół pojazdu. Dostępnych jest również kilka elementów wspomagających jazdę, takich jak ręczny pedał gazu - bardzo przydatny, aby uniknąć wstrząsów podczas jazdy po wyboistym terenie. Na stromych drogach, które kierowca będzie musiał pokonać z pełnym ładunkiem, najlepszy na rynku hamulec silnikowy Optibrake jest wręcz niezbędny, aby zwiększyć wydajność oraz zapewnić bezpieczeństwo, zarówno dla ładunku, ciężarówki do przewozu drewna, jak i kierowców.

NIEZWYKLE POJEMNE SCHOWKI
- ABY ZMIEŚCIĆ WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ

NOWA KOLUMNA KIEROWNICY
- WYGODNIEJSZA POZYCJA ZA KIEROWNICĄ
- ŁATWIEJSZE WSIADANIE I WYSIADANIE Z POJAZDU

ERGONOMIA I KOMFORT PROWADZENIA
- PNEUMATYCZNY FOTEL KIEROWCY
- REGUOWANE PODPARCIE LĘDŹWIOWE
- REGULOWANA DŁUGOŚĆ SIEDZISKA
- PODGZREWANE SIEDZENIE (3 pozycje)
- WYKOŃCZENIE SKÓRZANE FOTELA I KIEROWNICY
- PRZYCISKI STEROWANIA NA KIEROWNICY
Specyfikacja ciągnika siodłowego Renault Trucks K 520
Nośność tylnej osi może wynosić do 32 ton, dzięki czemu można zainstalować wymagany żuraw, a podwozie jest gotowe do zamontowania urządzeń dźwigowych z platformą. Posiada wszystkie niezbędne przyłącza do sterowania żurawiem (przełączniki i wyświetlacz), płyty podporowe żurawia (od 20 do 40 ton/metr) i kilka wolnych miejsc do zainstalowania stojaków.

WYSOKA WYTRZYMAŁOŚĆ I NOŚNOŚĆ
- GRUBOŚĆ PODŁUŻNIC 8 mm
- MASA HOLOWANEJ PRZYCZEPY DO 32 TON
- WZMOCNIENIE PODŁUŻNIC OD SILNIKA DO TYŁU PODWOZIA +5 mm
- MOST ZE ZWOLNICAMI / BLOKADA MECHANIZMU RÓZNICOWEGO / NOŚNOŚĆ TYLNEJ OSI DO 26 TON

DOSKONAŁE WŁASNOŚCI W TERENIE
I NA DRODZE
- UŁATWIONE POKONYWANIE WZNIESIEŃ DZIĘKI DUŻEMU KĄTOWI NATARCIA
- RĘCZNE STEROWANIE OBROTAMI SILNIKA
- WSPOMAGANIE RUSZANIA (Hill Start Aid)
- ZAPOBIEGANIE POŚLIZGOWI KÓŁ (ASR)
- ZAPOBIEGANIE BLOKOWANIU KÓŁ (ABS)
- WSPOMAGANIE AWARYJNEGO HAMOWANIA (BAS)

ZAWIESZENIE I PRZEŚWITY
- TYLNE ZAWIESZENIE MECHANICZNE PARABOLICZNE 4-PIÓROWE - 15 TON PARABOLICZNE 3-PIÓROWE - 26 TON PÓŁELIPTYCZNE 11-PIÓROWE - 32 TON PARABOLICZNE 4-PIÓROWE XTREM - 38 TON
- PRZEŚWIT POD TYLNĄ OSIĄ DO 380 mm
- PRZEŚWIT POD ZBIORNIKIEM DO 515 mm
Obniżenie kosztów obsługi samochodu do przewozu drewna Renault Trucks
Warunki, w jakich odbywa się transport drewna, mogą być szczególnie wymagające dla Twoich pojazdów, zwłaszcza dla układu hamulcowego i zawieszenia. Jakość zapewniona przez oryginalne części Renault Trucks gwarantuje wysoką wydajność i trwałość. Dzięki temu, Twoje narzędzie pracy będzie dłużej sprawne i wydajne!