Transport drewna

Transport drewna

Renault Trucks - samochód ciężarowy do transportu drewna!

Transport drewna wymaga pojazdu ciężarowego, który może swobodnie poruszać się zarówno po nierównym terenie w lesie, jak i na otwartej drodze. Samochody ciężarowe do przewozu drewna oferowane przez Renault Trucks, są niezwykle solidne i wydajne.

Renault Trucks K z napędem 6x6
do transportu drewna

Renault Trucks C i K 520 do transportu drewna

Ciągniki siodłowe Renault Trucks zostały zaprojektowany specjalnie do pracy w trudnych warunkach. Podwozie jest wyposażone we wzmocnione podłużnice, paraboliczne resory i w 100% stalowy zderzak z chronionymi reflektorami. Wysoki prześwit i kąt natarcia 32° oraz różne konfiguracje kabiny sprawiają, że praca z Renault Trucks K jest wydajna i komfortowa.

Bezpieczna i zdrowa pozycja za kierownicą

Pozycja kierowcy w kabinie jest niezwykle ważna, aby zapewnić doskonałą widoczność wokół pojazdu. Dostępnych jest również kilka elementów wspomagających jazdę, takich jak ręczny pedał gazu - bardzo przydatny, aby uniknąć wstrząsów podczas jazdy po wyboistym terenie. Na stromych drogach, które kierowca będzie musiał pokonać z pełnym ładunkiem, najlepszy na rynku hamulec silnikowy Optibrake jest wręcz niezbędny, aby zwiększyć wydajność oraz zapewnić bezpieczeństwo, zarówno dla ładunkuciężarówki do przewozu drewna, jak i kierowców.

NIEZWYKLE POJEMNE SCHOWKI

 

  • ABY ZMIEŚCIĆ WSZYSTKO, CZEGO POTRZEBUJESZ

NOWA KOLUMNA KIEROWNICY

 

  • WYGODNIEJSZA POZYCJA ZA KIEROWNICĄ
  • ŁATWIEJSZE WSIADANIE I WYSIADANIE Z POJAZDU

ERGONOMIA I KOMFORT PROWADZENIA

 

  • PNEUMATYCZNY FOTEL KIEROWCY
  • REGUOWANE PODPARCIE LĘDŹWIOWE
  • REGULOWANA DŁUGOŚĆ SIEDZISKA
  • PODGZREWANE SIEDZENIE (3 pozycje)
  • WYKOŃCZENIE SKÓRZANE FOTELA I KIEROWNICY
  • PRZYCISKI STEROWANIA NA KIEROWNICY

Specyfikacja ciągnika siodłowego Renault Trucks K 520

Nośność tylnej osi może wynosić do 32 ton, dzięki czemu można zainstalować wymagany żuraw, a podwozie jest gotowe do zamontowania urządzeń dźwigowych z platformą. Posiada wszystkie niezbędne przyłącza do sterowania żurawiem (przełączniki i wyświetlacz), płyty podporowe żurawia (od 20 do 40 ton/metr) i kilka wolnych miejsc do zainstalowania stojaków.

WYSOKA WYTRZYMAŁOŚĆ I NOŚNOŚĆ

 

  • GRUBOŚĆ PODŁUŻNIC 8 mm
  • MASA HOLOWANEJ PRZYCZEPY DO 32 TON
  • WZMOCNIENIE PODŁUŻNIC OD SILNIKA DO TYŁU PODWOZIA +5 mm
  • MOST ZE ZWOLNICAMI / BLOKADA MECHANIZMU RÓZNICOWEGO / NOŚNOŚĆ TYLNEJ OSI DO 26 TON

DOSKONAŁE WŁASNOŚCI W TERENIE
I NA DRODZE

 

  • UŁATWIONE POKONYWANIE WZNIESIEŃ DZIĘKI DUŻEMU KĄTOWI NATARCIA
  • RĘCZNE STEROWANIE OBROTAMI SILNIKA
  • WSPOMAGANIE RUSZANIA (Hill Start Aid)
  • ZAPOBIEGANIE POŚLIZGOWI KÓŁ (ASR)
  • ZAPOBIEGANIE BLOKOWANIU KÓŁ (ABS)
  • WSPOMAGANIE AWARYJNEGO HAMOWANIA (BAS)

ZAWIESZENIE I PRZEŚWITY

 

  • TYLNE ZAWIESZENIE MECHANICZNE PARABOLICZNE 4-PIÓROWE - 15 TON PARABOLICZNE 3-PIÓROWE - 26 TON PÓŁELIPTYCZNE 11-PIÓROWE - 32 TON PARABOLICZNE 4-PIÓROWE XTREM - 38 TON
  • PRZEŚWIT POD TYLNĄ OSIĄ DO 380 mm
  • PRZEŚWIT POD ZBIORNIKIEM DO 515 mm

Obniżenie kosztów obsługi samochodu do przewozu drewna Renault Trucks

Warunki, w jakich odbywa się transport drewna, mogą być szczególnie wymagające dla Twoich pojazdów, zwłaszcza dla układu hamulcowego i zawieszenia. Jakość zapewniona przez oryginalne części Renault Trucks gwarantuje wysoką wydajność i trwałość. Dzięki temu, Twoje narzędzie pracy będzie dłużej sprawne i wydajne!