Renault Trucks C 18 - 33 T

  GAMA RENAULT TRUCKS     Broszura GAMA C

GAMA C - POJAZDY BUDOWLANE


DMC:

18 - 33 T


Silniki:

DTI 11 : 380 / 430 / 460 KM

DTI 13 : 440 / 480 / 520 KM

Kabiny:

DAY CAB : KABINA KRÓTKA Z DACHEM STANDARDOWYM
NIGHT & DAY CAB :KABINA DŁUGA Z DACHEM STANDARDOWYM
SLEEPER CAB : KABINA DŁUGA Z DACHEM PODWYŻSZONYM


UKŁAD NAPĘDOWY: NOWE SILNIKI EURO 6

Technologie wybrane przez Renault Trucks do nowych silników Euro 6 gwarantują oszczędność paliwa i doskonałe osiągi dzięki silnikowi DTI 13. Najważniejsze zalety pozwalające zwiększyć rentowność.

ZAKRES MAX MOMENTU OBROTOWEGO WIĘKSZY O 20% NIŻ OFEROWANY W ROZWIĄZANIACH KONKURENCYJNYCH

  • SKRZYNIA BIEGÓW OPTIDRIVER trybem off road w standardzie do jazdy po drogach nieutwardzonych.
  • ZBIORNIK STALOWY zapewnia maksymalną wytrzymałość.
  • ZBIORNIK ALUMINIOWY zapewnia redukcję masy o 50%.
ZAUTOMATYZOWANA SKRZYNIA BIEGÓW OPTIDRIVER W STANDARDZIE

WYJĄTKOWA ŁADOWNOŚĆ

Zbiorniki i obręcze aluminiowe, hamulce tarczowe, most tandem z przełożeniem bezpośrednim: dzięki zoptymalizowanej masie własnej, Renault Trucks C zapewnia doskonałą ładowność. Zastosowane rozwiązania techniczne ułatwiają montaż zabudów i skracają czas tych operacji.
  • WSPORNIKI PŁYTOWE NA PODŁUŻNICACH ułatwiają montaż zabudowy.
  • DO 22,8 T NOŚNOŚCI PODWOZIA
  • PRZYSTAWKI ODBIORU MOCY do napędu osprzętu. W zależności od typu: pracujące na postoju lub w czasie jazdy.
  • ZWIS TYLNY dostępny o długościach zmieniających się co 50 mm, aby uniknąć cięcia podłużnic.
  • WSKAŹNIK OBCIĄŻENIA dla zawieszenia tylnego pneumatycznego informuje o obciążeniu na oś, o masie całego pojazdu i zestawu drogowego.


OSZCZĘDNOŚCI PALIWA

Aerodynamiczna konstrukcja, technologie obecne na pokładzie, szkolenie z jazdy racjonalnej: wszystko zostało tak dopracowane, aby jeszcze bardziej obniżyć zużycie paliwa.

KABINA W FORMIE TRAPEZU poprawia zwrotność i zmniejsza opór powietrza.

CX (WSPÓŁCZYNNIK OPORU POWIETRZA) ZMNIEJSZONY O 12%



POJAZD CIĘŻAROWY MUSI BYĆ NIEZAWODNY

Nową gamę pojazdów budowlanych Renault Trucks zaprojektowano z wykorzystaniem wytrzymałych elementów, podzespołów oraz rozwiązań konstrukcyjnych, które pozytywnie przeszły rygorystyczne testy. Wytrzymałość przejawia się również w wyglądzie zewnętrznym pojazdu.
  • ZAWIESZENIA TYLNE MECHANICZNE LUB PNEUMATYCZNE 21 t paraboliczne 3-piórowe, 26 t paraboliczne 3-piórowe, 21 t 2x2 miechy lub 26 t 2x4 miechy
  • NAROŻNIKI STALOWE ze zderzakiem z tworzywa sztucznego.
  • KRATKI OCHRONNE ŚWIATEŁ i reflektory z poliwęglanu w standardzie zwiększające odporność na uderzenia.
  • ZDERZAK Z TWORZYWA SZTUCZNEGO ZE STALOWYMI NAROŻNIKAMI LUB CAŁKOWICIE STALOWY
  • ROZSZERZONA OFERTA WZMOCNIEŃPODŁUŻNICY zapewnia wytrzymałość mechaniczną ramy.
  • ZAWIESZENIA TYLNE MECHANICZNE LUB PNEUMATYCZNE 21 t paraboliczne 3-piórowe, 26 t paraboliczne 3-piórowe, 21 t 2x2 miechy lub 26 t 2x4 miechy

NA DRODZE I NA BUDOWACH, ZAWSZE W RUCHU

Pojazdy z gamy C zapewniają doskonałą trakcję w każdym terenie, dzięki dużemu prześwitowi, trybowi off road w standardzie ze zautomatyzowaną skrzynią biegów oraz hydrostatycznemu systemowi napędu na oś przednią (Optitrack). Aby jeszcze bardziej poprawić mobilność dostępne są modele z homologacją terenową.

ERGONOMICZNE STANOWISKO PRACY KIEROWCY

Ergonomiczna kierownica z możliwością regulacji w trzech płaszczyznach zapewnia kierowcy idealną pozycję do jazdy. Główny kolorowy wyświetlacz o dużej przekątnej podaje informacje o stanie pojazdu w sposób intuicyjny.

KOMFORT W KABINIE

Większa pojemność kabiny, niezależne ogrzewanie we wszystkich typach kabin, liczne praktyczne schowki, starannie dopracowane wykończenie i kolorystyka wnętrza. Pojazdy gamy C gwarantują kierowcom wyjątkowy komfort pracy i odpoczynku w kabinie.

DOSKONAŁA WIDOCZNOŚĆ NIEZALEŻNIE OD POGODY

Sposób wykonania przedniej szyby i lusterek bocznych zapewnia optymalną widoczność. Poszczególne światła zapewniają maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach i w każdym otoczeniu.

BEZPIECZEŃSTWO KIEROWCY JEST NAJWAŻNIEJSZE

Poszczególne układy hamulcowe i inteligentne technologie wspomagania jazdy zapewniają skuteczną ochronę osób i bezpieczeństwo przewożonych ładunków. Dodatkowo liczne elementy wyposażenia i akcesoria zwiększają bezpieczeństwo kierowcy.