Renault Trucks D 10 - 18 T

  GAMA RENAULT TRUCKS     Broszura GAMA D

GAMA D - POJAZDY DYSTRYBUCYJNE




DMC:

10 - 18 T


Silniki:

DTI 5 : 210 / 240 KM

DTI 8 : 250 / 280 KM


Kabiny:

DAY CAB : KABINA KRÓTKA
GLOBAL CAB: KABINA ŚREDNIA
CREW CAB : KABINA 4-DRZWIOWA

NOWE SILNIKI EURO 6

Opracowaliśmy nowe silniki w oparciu o sprawdzone technologie, doskonale dostosowane do warunków miejskich. Nowy układ napędowy to duży wybór mocy, zmniejszone zużycie paliwa i niższe koszty obsługi.


SKRZYNIE BIEGÓW OPTIDRIVER I OPTITRONIC pozwalają zmniejszyć zużycie paliwa o 7% w porównaniu z ręczną skrzynią biegów.

ZAUTOMATYZOWANA SKRZYNIA BIEGÓW W STANDARDZIE

ZBIORNIK Z TWORZYWA SZTUCZNEGO o pojemności do 215 l.
ZBIORNIK ALUMINIOWY o pojemności do 630 l, jest o 50% lżejszy od zbiornika stalowego.

JESZCZE WIĘKSZE OSZCZĘDNOŚCI PALIWA

Dzięki inteligentnym technologiom, aerodynamicznej stylizacji i szkoleniom z jazdy ekonomicznej, pojazdy Renault Trucks przeznaczone do gamy dystrybucyjnej mają dużo niższe zużycie paliwa i gwarantują zwiększenie rentowności Klienta.
  • AUTOMATYCZNE WYŁĄCZANIE SILNIKA pozwala uniknąć pracy na biegu jałowym.
  • TRYB POWER WYŁĄCZONY pozwala uniknąć nadmiernego zużycia paliwa.
  • REGULATOR PRĘDKOŚCI, zapewnia płynna jazdę obniżając zużycie paliwa.
  • AERODYNAMICZNA KABINA, o konstrukcji zapewniającej optymalny opływ powietrza.

GOTOWY DO ZABUDOWY DLA KAŻDEGO ZASTOSOWANIA

Liczne przystosowania mechaniczne i elektryczne ułatwiające montaż zabudowy i instalację wyposażenia niezbędnego we wszystkich branżach związanych z dystrybucją. Strona internetowa dedykowana dla producentów nadwozi pozwala skrócić terminy dostaw pojazdów.

PŁYTY I WSPORNIKI MOCUJĄCE NA PODŁUŻNICACH ułatwiają montaż zabudowy.

PIONOWY UKŁAD WYDECHOWY do zabudowy śmieciarek, pojazdów asenizacyjnych, zamiatarek itp.

PODWOZIE PRZYSTOSOWANE DO KAŻDEGO ZASTOSOWANIA z zestawem śrub i wstępnie nawierconymi podłużnicami.

PRZYSTAWKI ODBIORU MOCY i przystawki od silnika dostosowane do każdej branży.

SOLIDNY POJAZD CIĘŻAROWY

Podwozie pojazdów z gamy D testowano w warunkach największych obciążeń. Kabinę wzmocniono wytrzymałymi elementami, co pozwoliło uzyskać wyjątkową trwałość i niezawodność.

PODŁUŻNICE PODWOZIA stal o wysokiej granicy ramy sprężystości. WYTRZYMAŁOŚĆ PODWOZIA CENIONA OD PONAD 10 LAT


ZAWIESZENIA TYLNE PNEUMATYCZNE zapewniają większą stabilność i lepszą ochronę towarów. PONAD 3 MILIONY KILOMETRÓW TESTÓW PRZEPROWADZONYCH W SKRAJNIE TRUDNYCH WARUNKACH

W MIEŚCIE DOJEDZIE WSZĘDZIE

Zmniejszony promień zawracania, mały zwis przedni i kompaktowa kabina, to parametry pojazdów gamy D pozwalające przecisnąć się przez każdą uliczkę, gdzie liczy się każdy centymetr i łatwo dotrzeć do najbardziej zatłoczonych stref miasta.

KOMFORT W KABINIE

Nowe fotele zaprojektowano z myślą o poprawie komfortu. Dzięki licznym schowkom, wszystko potrzebne do efektywnej pracy jest na wyciągnięcie ręki.
  • KIEROWNICA REGULOWANA pneumatycznie w dwóch płaszczyznach.
  • SCHOWKI na górnej konsoli.
  • GNIAZDKA ELEKTRYCZNE 112 V i 24 V.
  • FOTELE KOMFORTOWE komfortowe amortyzowane fotele ogrzewane, z regulowanym podparciem bocznym i lędźwiowym.
  • O 35% NIŻSZY POZIOM HAŁASU WEWNĄTRZ KABINY
  • UCHWYT DO TELEFONU z zasilaniem.
  • SCHOWEK POD ŁAWKĄ dzięki podnoszonemu siedzisku.

DOSKONAŁE NARZĘDZIE PRACY

Lepszy dostęp do kabiny i przedniej szyby ma ułatwić codzienną pracę kierowcy i obsługę pojazdu. To więcej niż pojazd ciężarowy, to prawdziwe narzędzie pracy, poprawiające wydajność.
  • STOPNIE ZAPEWNIAJĄCE DOSTĘP DO PRZEDNIEJ SZYBY antypoślizgowe, ułatwiają obsługę pojazdu.
  • WEJŚCIE DO KABINY Z 2 STOPNIAMI ułatwia wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.
  • DRZWI OTWIERAJĄCE SIĘ POD KĄTEM 90° ułatwiają wejście do kabiny.
  • SKRZYNKA NA NARZĘDZIA na ramie.
  • ŁATWA KONTROLA POZIOMÓW PŁYNÓW EKSPLOATACYJNYCH

DOSKONAŁA WIDOCZNOŚĆ NIEZALEŻNIE OD POGODY

Dolna, przeszkolona część drzwi, panoramiczna przednia szyba, lusterko wsteczne dwuczęściowe i tylna szyba kabiny zapewniają optymalną widoczność. Zastosowane oświetlenie zapewnia maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach i w każdym otoczeniu.
  • DRZWI VISION DOSTĘPNE PO OBU STRONACH POPRAWIAJĄ WIDOCZNOŚĆ
  • SZEROKOKĄTNE LUSTERKO PRZED PRZEDNIĄ SZYBĄ I LUSTERKO WSTECZNE zmniejszają martwy kąt.
  • LUSTERKA WSTECZNE DOSTOSOWANE do różnych szerokości kabiny ze wzmocnionymi wspornikami.
  • TYLNA SZYBA KABINY ułatwia manewrowanie wyposażeniem (wywrotka, platforma itp.).
  • NOWE REFLEKTORY wyposażone w światła LED 4-diodowe do jazdy dziennej.

SKUTECZNY UKŁAD HAMULCOWY

Poszczególne układy hamulcowe i inteligentne technologie wspomagania jazdy zapewniają skuteczną ochronę osób i bezpieczeństwo przewożonych ładunków.

DO 620 KW MOCY HAMOWANIA
  • STEROWANIE ZWALNIACZEM w zasięgu ręki, pod kierownicą.
  • ZWALNIACZE ELEKTRYCZNE NA WALE NAPĘDOWYM oraz hydrauliczne na skrzyniach biegów.
  • HAMULCE TARCZOWE zapewniają opóźnienie 7 m/s2 w przypadku hamowania awaryjnego (norma wynosi 4,5 m/s2).
  • ELEKTRONICZNA KONTROLA TORU JAZDY standardowa dla wspomagania kierowcy w utrzymaniu toru jazdy i zabezpieczeniu przed wywróceniem pojazdu w sytuacjach krytycznych.
  • HILL START AID wspomaganie ruszania na pochyleniu.
    Hamulce są podtrzymywane przez kilka sekund po zwolnieniu pedału, aby ułatwić ruszanie na pochyleniu.


Renault Trucks wspiera swoich klientów przez cały okres eksploatacji gwarantując maksymalną dostępność ich narzędzia pracy.